FAQ

Hieronder vind u de veel gestelde vragen. Mocht u een vraag hebben die hier niet tussen staat, dan kunt u contact opnemen met de winkel waar u de tas heeft gekocht. Winkeliers kunnen contact opnemen via de contact pagina.

Wat moet ik doen indien mijn Lennods tas kapot is? 
Tijdens de garantieperiode kunt u de tas terug brengen naar de winkel waar u deze heeft gekocht. De winkelier zal de tas beoordelen en eventueel ter reparatie insturen.

Wat is de garantietermijn van een Lennods tas?
Lennods is trots op het hebben van een zeer laag aantal garantieclaims. Aangezien al onze producten handgemaakt zijn kan er onverhoopt een menselijke fout optreden en daarom geven wij op onze producten garantie. Elk product wordt geleverd met een garantie van 12 maanden op productie- en fabricagefouten na de aankoopdatum.

Het bewijs van aankoop (kassabon) is vereist indien een product reparatieservice nodig heeft. De garantie heeft geen betrekking op normale slijtage, zoals bijvoorbeeld krassen of schade door abnormaal gebruik van de materialen, het soepeler worden of uitrekken van leer, normale slijtage van ritsen evenals schade aan ritsen door overlading en dergelijken.

Hoe moet ik mijn Lennods tas onderhouden?
Afhankelijk van het gebruikte leer is het verstandig het leer af en toe in te vetten of in te spuiten met een kleurloze wax. Lees meer over het onderhoud van uw Lennods tas op de onderhoudspagina.

Waar kan ik een Lennods tas kopen?
U kunt op deze site geen Lennods tassen kopen. Kijk op de winkelpagina waar u een Lennods tas kunt kopen.

Kan ik een inlogcode krijgen voor de clientzone? 
Winkeliers die Lennods tassen in hun winkel verkopen kunnen een inlogcode krijgen voor de clientzone. In de clientzone kunt u onder andere foto’s downloaden, de garantievoorwaarden downloaden en ons logo downloaden. Heeft u nog geen inlogcode? Neem dan contact met ons op.